دیدار صمیمی با حاج احمد پناهیان

دیدار صمیمی با حاج احمد پناهیان


اعضای ستاد حرکت های جهادی معبری به آسمان و مسئولین گروه های جهادی زیر مجموعه قرارگاه در دیداری صمیمی روز پنجشنبه مورخ 91/11/12 در شهر قم پای سخنان و رهنمودهای استاد ارجمند حاج احمد پناهیان نشستند که پیرامون حرکت جهادی و جهاد سازندگی دوران یعد از انقلاب صحبت نمودند و درمورد روش صحیح برگزاری اردوهای جهادی نکاتی مهمی را متذکر شدند که به زودی گزیده ای از آن منتشر  خواهد شد.





نظرات 33 + ارسال نظر
فرمانده دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:10

عرض خدا قوت وخسته نباشید به مسئول ستاد.
صادق نیا

daniyal دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 14:43

احسنت به شما و احسنت به آقای پناهیان

دوست دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 23:10

شما این فرمانده و دانیال رو نداشتید چیکار می کردید.البته +من

daniyal سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:06 http://305Tajrobimofidi.blogfa.com

واقعا شما این دانیال رو نداشتید چیکار میکردید؟
واقعا من از الآن دارم به روز هاییکه جهادی میخواد بدون من بگذرونه فکر میکنم...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

فقط خودکشی کار بدیه بگم،من راضی نیستم به خاطر نبودنم خودکشی کنید

واقعا!!!!!!!!!!!!!!!

شهید زنده چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 13:32

گفت:خیلی عشق شهادتم... گفتم:عشق جهاد چی؟
***حرفی نزد***
آقا دانیال شما چی عشق چی رو داری که نمی خوای بیای جهادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

daniyal چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 15:01 http://305Tajrobimofidi.blogfa.com

در مورد عشق فک میکنم این روز ها خیلی چیز های مهم تر از عشق هستن،که این اجازرو به آدم نمیدن که بخواد در مورد عشق فکر کنه،بعدشم معلومه دیگه هرکی بره جهادی دست و پاشو ببندن شکنجش کنن از جهادی فراری میشه!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
راست نمیگم فرمانده؟؟؟
ولی در کل اگه قسمت شه سعی میکنم بیام جهادی اونم نه برا کسی،فقط و فقط و فقط برای خودم،چون خلوت جهادی و رفیقایی که میشه تو جهادی پیدا کرد رو هیچ جای 2نیا نمیشه پیدا کرد،راستی برا من این سئوال پیش اومد(البته با عرض معذزت)منظور از شهید زنده الآن چیه؟

شهید زنده کسی نیست جزء حاج عبدالله والی...
این پیام حاج عبدالله والی به همه بچه های جهادیه....

شهید زنده چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 15:57

آقا دانیال....
مگه دفعات قبل به خاطر کسی دیگه ای میومدی
ماشالله شما تو جهادی خلوتی نداشتی که اونقدر کار میکردی که از حال میرفتی................................. آخراشم که با دکتر بودی و طبابت میکردی مگه نه آقای دکتر...
راستی آقای دکتر من درد شهید شدن دارم شما می دونی دواش چیه باید چیکارکنم یا نکنم...

ابراهیم چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 16:09

سلام دوباره به شما
آقا دانیال
اگر می خواهیم کوفی نباشیم...
باید بدانیم تا وقتی که حسین نیامده، *مسلم * ولی امر است...
چه جالب شنیدم جهادی نمی یای پس ما به کی بخندیم کی رو بزنیم پس کی کار کنه از همه مهم تر کی دکتر بشه...

دوست چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:24

سلام دانی
با این تعریف هائی که ازت شنیدم دوست دارم ببینمت یه لطفی کن عکس خودت رو بده به مصطفی بذاره توسایت تا یه کم بخندیم

سفیر چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 22:39

سلام
همه بروبچ جهادگر خسته نباشن .

daniyal جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 00:57 http://305Tajrobimofidi.blogfa.com

سلام به همه فرمانده های عزیز به خصوص اونیکه هیشکی اونو دوس نداره(به جزمن)،درمورد عکس دوست عزیز میتونی بیای وبلاگمو عکسموببینی،بعدشم بابا چرا حالا میزنید خب!اصلا خودم تکی جهادیو کنترات ورمیدارم که اینقد ناراحت نشین...راستی سفیر جان شما هم خسته نباشید
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
راستی مواظب اون خنده های قشنگتون باشین،یاعلی

daniyal جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:05 http://305Tajrobimofidi.blogfa.com

راستی در جواب شهید زنده:ما تخصصامون دنیویه،شما باید بری پیش پزشک اخروی تا جوابتونو بده،ما که نفسمون همیشه شیطنت میکنه دنیاطلبیم ولی تا اونجاییکه ما میدونیم شهادت درد نداره (عشششششششششششق داره)

ابراهیم یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:09

سلام
شهادت را نه در جنگ، در مبارزه می دهند
ما هنوز شهادتی بی درد می طلبیم
غافل که شهادت را جز به اهل درد نمی دهند . . .
آقا دانیال شهادت هم درد داره ایشالله شهید بشی بفهمی چه قدر درد داره...
.
.
.
.
.
.
.
.
اگه خواستی خودم شهیدت می کنم تابفهمی چقدر درد داره

احمدی دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:37

باعرض سلام اگه امکانش هست جلسات خصوص برای خانم ها با علما بزارید

دوست دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 16:01

دانی اومدم که یه سری به وبلاگ ات بزنم ولی هرچی سرچ کردم وبلاگ ات کامل باز نشد قسمت نبود ببینمت تا بخندم پس لطف کن عکس ات رو بده به همون مصطفی تا زحمت اش رو بکشه

صابر دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 19:42

سلام وبلاک تون عالی شده بروز رسانی خوبی کردید اگر یه موسیقی آروم هم بزارید بهتر میشه

دکتر داوود فرجی سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 00:14

سلام علیکم
از وبلاگ شما بازدید کردم و برای ثبت نام سوال دارم.
ایا از دانشگاه علوم پزشکی جهادگر میبرید؟
آیا اکیب پزشکی دارید؟
من به وبلاکتون سر میزنم
یا حق...

سلام
ممنون که به وبلاگ سر زدید
بله در هر دوره از اردو میانگین چهار تیم پزشکی با قرارگاه همراه هستند که در اردوی تابستان 91 بیش از 1500 نفر ویزیت رایگان شدند و در این دوره اردو هم به تیم پزشکی و چند دندانپزشک برای حضور در منطقه و ویزیت حداقل مردم 20 روستا نیاز داریم

صیاد دل سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:06

سلام آقا چرا حرفای حاج عبدالله والی رو در وب تان نمی ذارید من چند تا شون رو شنیدم خیلی کار آمده

محمد سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:11

مدیریت محترم وبلاگ
اولا وبلاگتون ضعیفه از لحاظ مطلب
دوما نظرات ابراهیم صادق نیا رو لطفا ثبت نکنید و نمایش ندید، اینجوری وبلاگتون قشنگتره....
بای...

daniyal چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:59 http://305Tajrobimofidi.blogfa.com

سلام،حاج ابراهیم میگم چیجور دلت میاد منو شهید کنی؟راستی دوست گلم ما در حالت عادی آقا مصطفی هارو که ماشاالله کمم نیستن(صادقنیا،محمودی ،فولادی و...) رو نمیبینینیم چه برسه که بخوایم بهشون عکس هم بدیم،راستی منظور از گروه چهارم پزشکی اکیپ من و مصطفی فولادیه دیگه؟! بعدشم چرا سطح کارو میارین پایین فقط2500نفرو من خودم تنهایی ویزیت کردم،یه600ـ700تاهم مصطفی ویزیت کرد،بنده های خدا دکتر رضایی و دکتر پاشایی و دکتر ابراهیمی هم اگه میانگین یکی 500نفر حداقل ویزیت کرده باشن عدد نجومی میشه،من میگم ماشالا انقد عدد دندونگیر میشه که باعث ریا میشه پس تعداد رو همون جمع نزنین بهتره،راستی میگم یه خبری از آقا مجتبی و حاجی لطفیم بزنین اصلا ازشون خبری نیست،در مورد پیشنهاد عملی هم من بی تعارف میگم4تاپیشنهاد دارم:1ـواگذاری فرماندهی قرارگاه به خودم ـ 2ـ شکنجه کردن فرمانده های سابق ـ 3 ـ بازم واگذاری فرماندهی به خودم ـ 4ـگزینه1و2و3

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

فدای روی ماه همتون،یاعلی

سلام اقا دانیال
ماشالله پر کار بودیا ما خبر نداشتیم!!!!!
چهارمین اکیپ پزشکی هم یه تیم پزشکی خواهران بود!!!
یاعلی

daniyal چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 22:01 http://305Tajrobimofidi.blogfa.com

سلام،حاج ابراهیم میگم چیجور دلت میاد منو شهید کنی؟راستی دوست گلم ما در حالت عادی آقا مصطفی هارو که ماشاالله کمم نیستن(صادقنیا،محمودی ،فولادی و...) رو نمیبینینیم چه برسه که بخوایم بهشون عکس هم بدیم،راستی منظور از گروه چهارم پزشکی اکیپ من و مصطفی فولادیه دیگه؟! بعدشم چرا سطح کارو میارین پایین فقط2500نفرو من خودم تنهایی ویزیت کردم،یه600ـ700تاهم مصطفی ویزیت کرد،بنده های خدا دکتر رضایی و دکتر پاشایی و دکتر ابراهیمی هم اگه میانگین یکی 500نفر حداقل ویزیت کرده باشن عدد نجومی میشه،من میگم ماشالا انقد عدد دندونگیر میشه که باعث ریا میشه پس تعداد رو همون جمع نزنین بهتره،راستی میگم یه خبری از آقا مجتبی و حاجی لطفیم بزنین اصلا ازشون خبری نیست،در مورد پیشنهاد عملی هم من بی تعارف میگم4تاپیشنهاد دارم:1ـواگذاری فرماندهی قرارگاه به خودم ـ 2ـ شکنجه کردن فرمانده های سابق ـ 3 ـ بازم واگذاری فرماندهی به خودم ـ 4ـگزینه1و2و3

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

فدای روی ماه همتون،یاعلی

daniyal چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 22:22 http://305Tajrobimofidi.blogfa.com

آره دیگه میخواستم ریا نشه زیاد بروز نمیدادم،میخواید بهتون ثابت کنم
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.

.

..

.
.
.
.
.
.
..
.
همین الآن برید یه نگاه به اول سایت بندازید عکس حاجی لعل آبادی تو زوران رو نوشتین تاویران پس کلا شما از خیلی چیزا بی خبرین(البته با عرض معذرت)

خواهش میکنم
ولی شما به عکس حاج آقا لعل آبادی دقت کنید نوشته ....
بیوران کردستان نه تاویران!
به اون منطقه کلا می کفتن بیوران!

دوست چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 22:52

سلام یه سری به نظرات برنامه های دیگه زدم دیدم یه بنده خدای دیگه هم با نام (دوست )پیام می ذاره خواستم بگم اون من نیستمok

[ بدون نام ] چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 22:58

از خداتم باشه من شهیدت کنم دیگه چی می خوای بهتر از این راستی آقای دکتر درد بی در مونی چیه اگه تونستی دوا کنی اونوقت معلوم میشه دکتری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
فدات...

daniyal چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 23:03 http://305Tajrobimofidi.blogfa.com

من میگم این دوست بچه دعوایی نیست،شما هی میگید نه!!!
دوست جان من قبولت دارم،بعدشم هوا همینجوری آلوده هست شما هم به جای سوت زدن و ایجاد آلودگی صوتی بیا برو اردو جهادی یه ذره این فرمانده هارو اذیت کن

ابراهیم چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 23:07

سلام دوباره
وای خدای من هنوز ماهیت این دوست پیدا نشده سرکله یه دوست دیگه البته خوب پیدا شده قدم رنجه فرمودن...

دوست چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 23:09

شما همه با ابراهیم یه طرف = من تنها با خدا هم یه طرف ببینم چند چند میشیم.
راستی اگه خواستید از این متن برای تبلیغات اردو های جهادیتون استفاده کنید
((دشمن منتظر غفلت و سستی ماست،استراحت بماند بعد از شهادت))
<<شهید محمد میثم بیگلو>>

دوست چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 23:13

آقا دانی واقعا راست می گی باید بازم برم اردو جهادی چون تو این دو سالی که از این برنامه ها جدا شدم بچه بدی شدم اگه پا میداد اون زمان با ما می آمدی اردو جهادی آب بندیت می کردم تا دیگه هوس بوق نکنی

خادم وبلاگ
سلام
دوستان این وبلاگ فعلا تا راه اندازی سایت وبلاگ رسمی قرارگاه هستش!!
اگه پیام ها به سمت بحث های دوطرفه بره و باعث بی احترامی به کسی بشه مجبورم پیام هارو حذف کنم
حواهشا مراعات کنید
یاعلی

دوست پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 00:21

خادم وبلاگ برای همیشه خداحافظ
ببخشید که یه چند روزی اذیتتون کردم
از تمامی دوستانی که در پیام ها اسمشون رو بردم و یا روی صحبتم با اون ها بود طلب حلالیت می کنم
دوست شما(دوست) یاعلی

ابراهیم پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 14:43

سلام به دوستان
دوست عزیز اگه یه خورده منطقی باشیم مدیریت محترم وبلاک حرفشون کاملا صحیح هستش بحث هامون نباید آنچنان دوطرفه باشه که به دعوا کشیده بشه البته دعوا یه چیز شوخی هستش اگه حرفم درست هستش دوستان تائیدش کنن...
حالا یه خورده بخندید دلتون شاد بشه...
فداتون...

daniyal جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 http://305Tajrobimofidi.blogfa.com

سلام،آقا جبهه و دعوا چیه؟این مدیر وبلاگ چرا همش جو میده؟!(شوخی میکنما آقای مدیر) از لحن همه ی بچه ها معلومه که دلشون صاف و پاکه پاکه و همه چیرو دارن از سر رفاقت و شوخی میگن،البته خب اگه به نظر میرسه با این حرفا کدورتی این میون پیش میاد خب اصلا بحث رو منحرف میکنیم،مثلا من میگم نظرتون درمورد جانشین کردن فرد جدید بجای جانشین فرماندرو بدید؟
البته4تا گزینه بیشتر هم نداریم:
1.اگه ریا نشه خودم
2.این آقا خوشتیپه که اسمشم دانیاله تو وبلاگم نظر میزاره
3.گزینه1و2
4.همه موارد

ابراهیم چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 13:28

سلام
چهره بچه ها بعد از فرمانده شدن دانیال...

DANIYAL پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:32 http://305TAJROBIMOFIDI.BLOGFA.COM

خدایا شکرت که تو این زمونه و اوضاع بلاخره یه چیزایی هم پیدا میشه که بتونه لبخند رو روی لب ها بیارهولی خداییش اگه میدونستم با فرمانده شدنم اینقد خوشحال میشید زودتر این پیشنهادو میدادم،فدایه همه فرمانده مهربوناییکه هیشکی اونارو دوس نداره (به جزمن)،یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد