ویژه برنامه شهادت 6

شهادت 6


ویژه برنامه بصیرت افزایی شهادت 6 در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری با حضور استاد رائفی پور و با موضوع (راه برون رفت از فتنه و جریان انحرافی جهادی عمل نمودن) در روز یکشنبه مورخ 24 دی ماه سال 1391 مصادف با سالروز هجرت حضرت رسول اکرم (ص) در سالن آمفی تئاتر شهرداری مرکزی اسلامشهر در جمع اعضای جهادی قرارگاه های جهادی معبری به آسمان و عموم جوانان اسلامشهری برگزار گردید


دانلود فایل صوتی سخنان استاد رائفی پور (بخش اول)

دانلود فایل صوتی سخنان استاد رائفی پور (بخش دوم)








نظرات 23 + ارسال نظر
جهادگر شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 18:33 http://www.jahadgar77.blogfa.com

فایل تصویری برنامه شهادت 6هم بگذارید.

شهروند پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:56

به ماگفتین ازهمایش فیلمبرداری نکنین خودمون سی دی شو درعرض 2 روز دراختیارتون میزاریم الان 18 روز گذشته !!! کووووووووووووووووووووووو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام
فایل صوتی باکیفیت مناسب تو وبلاگ هستش و فایل تصویری هم باید تدوین بشه یکم مشکلات تو فیلمبرداری بوجود اومده اونا باید اصلاح بشه

ابراهیم چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 16:12

سلام
از بابت برگزاری مراسمات شهادت تشکر می کنم به خصوص از مسئول مربوطش که اسمشو نمی گم ریا نشه...

پرستوی مهاجر پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:28

سلام
خانما میتونن تو این مراسماشرکت کنند ؟
چطوری مطلع بشن؟

سلام
بله خانم ها هم میتونن حضور پیدا کنند
تمامی برنامه ها از طریق وبلاگ سامانه پیامکی و تبلیغات شهری اطلاع رسانی میشه

مینا شاهرودی دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:27

سلام ؛ جداٌ از مراسمات شهادت ها تشکر می کنم من تعجب می کنم که همچین مراسماتی در اسلامشهر کم برگزار میشه
تشکر؛ لطفا تاریخ مراسم آینده رو اعلام کنید .

محمد نژاد دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:34

سلام خسته نباشید
اگر امکانش هست مراسمات رو در مسجد های بزرگ شهر برگزار کنید چون دفعات قبل که اومدیم اصلا جا برای نشستن نبود

حمید رضا دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:42

تاریخ مراسم جید چه موقع است؟

حبیب جباری دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:46

سلام
تاریخ مراسم شهدت 7 کی هست؟
سخنران و مداح این برنامه چه کسانی هستن؟
باچه کس باید تماس بگیریم تا برای مراسم اگر کمک خواستن حضور پیدا کنیم

آشنا دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:58

سلام آقا
لطفا از این قبیل مراسمات را هر ماه برگزار کنید طرفدار زیاد داره

حسنی دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 13:00

سلام علیکم
آیا مراسم شهادت امسال برگزار میشه ؟
از آقای رائفی پور بیشتر استفاده کنید

دوست دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 15:57

سلام. اگه این برادر ابراهیم که نظر می ذاره از خانواده صادقنیا هست باید بهش بگم یه خورده جنبه هم خوبه بسه دیگه حالم بد شد هر جا میرم می بینم از خودش نظر درکرده

محمد دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 18:25

سلام
اصلا گیرم از خانواده صادق نیا باشه که شاید باشه شایدم نباشه ، نه این (دوست) اصلا نظر نمی زاره خودش یه چرخ توی این نظر ها بزنه میفهمه کی جنبه داره کی نداره اگه جرات داره اسمشو بگه تا بهش بفهمونم دنیا دست کیه .
(...)

[ بدون نام ] دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 18:40

سلام همه به خصوص به (دوست)
من!!! زیاد نظر میزارم مگه چند تا گذاشتم که این (دوست) فکر می کنه زیاده ،می دونی چیه زورم زیاده دوست دارم نظر بزارم تا چشه بعضی یا(دوست) در بیاد ........................................................
اگه میشه اسمتو بگو تا خودتو نظر کنم تا بفهمی با کی طرفی...

مینا شاهرودی چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 17:10

سلام تاریخ مراسم شهادت رو لطفا اعلام کنید

daniyal چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 22:33 http://305Tajrobimofidi.blogfa.com

خدایا میگم بده از این دعواها...راستی من از الآن بگم این آقای دوست محترم هستن ولی اینجا کلا همه طرف حاج ابراهیمن(بلاخره هرچی باشه یه فرمانده مهربونه که بیشتر نداریم)

دوست چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 22:46

برای ابراهیم

ابراهیم چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 23:30

بلاخره ما تونستیم چهره این (دوست)روببینیم واقعا چهره خنده داری ،داری زبون مبارکتونم که بیرونه...
از آقا دانیال هم بابت طرف داری تشکر از مدیر وب هم تشکر داور نظرهاست ...
فداتون...

110 جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 15:14

آقا دلنیال و ابراهیم فکرکنم با اس ام اس هم میتونید قربون همدیگه برید حالم بد شد بس کنید.

ابراهیم شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 16:41

سلام من تازه این نظر رو دیدم از کی تا حالا 110با قربون رفتن مشکل پیدا کرده که این 110 حالش بد شده شاید دلت می خواد به تو هم بگم قربونت برم می خوای بگم کی هستی
بگم بگم بگم بگم...

110 دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:03

نه ابراهیم جان برو قربون همون برو فقط من گفتم سایت جای انتقاد و پیشنهاد هستش نه قربون صدقه رفتن.

ابراهیم شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:08 http://freenotion.blogsky.com

مطمئنا سایت جای انتقاد وپیشنهاد هست اما همش این نیست که شما می فرمایید در سایت مطمئنا آزادی بیان هست باوجود احترام داشتن بعدش نگفتن قربون صدقه هم دیگه هم نرید ازتون تشکر می کنم که باعث میشید من نسبت به دوستانم بیشتر محبت کنم ودوسشون داشته باشم
فداتون...

110 یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:58

هدف حرفت خیلی جالبه و من متوجه شدم.من نگفتم قربونش نرو پس دوستی به چه درد می خوره ولی گفتم سایتی که بازدید کننده داره جای این مسخره بازی ها نیست.قربونت برم.

سعید دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:18

اقا جون مادرتون این فایل تصویری استاد رائفی پور رو بزارید......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد